Irene in Congo

Sinds september 2009 woon en werk ik in Lubumbashi, DRC. Ik werk met de terugkerende vluchtelingen (gevlucht naar Zambia en Tanzania) en probeer er voor te zorgen dat zij kunnen reintegreren in de Congolese samenleving in het algemeen en in het noord-oosten van Katanga in het bijzonder. Hieronder kun je lezen wat ik meemaak.

maandag 4 februari 2008

Foto's Bujumbura (Burundi) en Shyogwe (Rwanda)

Liefste kindje van Shyogwe
Belise en ik in het meer
Vrouw met kind in Shyogwe
Overblijfselen van een dorpje verwoest tijdens de oorlog
ik op het strand
Een Irene blog zonder kindjes foto's kan natuurlijk niet!
African Mama?!?
Voetjes
Jongen die ons Kinyarwanda leerde

Op een bootje op het meer Tanganyika
Drummers op het strand in Burundi
Drummers/dansers in Burundi
Gezelligheid in het water!


Charles, werknemer van JRS Burundi en ik
Iris de nieuwe Nederlandse JRS collega voor Uvira
Met familie van Vianney op stap in Burundi!!



Uitzicht vanuit hostal kamer in Burundi






Christina in een winkeltje in Burundi, BH's, thermoskannen, teddyberen etc. hangen van het plafond om je over te halen spullen te kopen.

Geen opmerkingen: