Irene in Congo

Sinds september 2009 woon en werk ik in Lubumbashi, DRC. Ik werk met de terugkerende vluchtelingen (gevlucht naar Zambia en Tanzania) en probeer er voor te zorgen dat zij kunnen reintegreren in de Congolese samenleving in het algemeen en in het noord-oosten van Katanga in het bijzonder. Hieronder kun je lezen wat ik meemaak.

zondag 20 januari 2008

Daar zijn dan de eerste foto's!

Hier dan eindelijk een paar foto's! Het duurt uuuuuuren om ze te uploaden met deze langzame internet verbinding (ik klaag niet, ben al lang heeel gelukkig dat we hier uberhaupt internet hebben) dus het zijn maar een paar foto's geworden.
Vluchtelingenkamp vanuit zijkant tuin gezien (wel in gezoom-ed).

Uizicht vanuit de achtertuin!!!

Ik in de achtertuin


Gaspard, de bewaker overdag.




Vianney, de boekhouder van JRS Byumba





Soeur Irene en Apolline (boekhouder JRS Kibuye)




1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Irene,

even een berichtje van de stagiare op de NL ambassade. Ik vond het een gezellige avond (receptie + B club). Mocht je nog een keer in Kigali zijn en je wilt iets leuks doen, ik ben te bereiken via laurainrwanda.waarbenjij.nu of op 03288134.

Succes met alles! Hoop dat je al op het kamp mag.

Groetjes,

Laura