Irene in Congo

Sinds september 2009 woon en werk ik in Lubumbashi, DRC. Ik werk met de terugkerende vluchtelingen (gevlucht naar Zambia en Tanzania) en probeer er voor te zorgen dat zij kunnen reintegreren in de Congolese samenleving in het algemeen en in het noord-oosten van Katanga in het bijzonder. Hieronder kun je lezen wat ik meemaak.

maandag 21 september 2009

automatische update?

Ook vanuit Lubumbashi zal ik een blog blijven schrijven. Elke keer dat ik een nieuwe blog heb geschreven stuur ik een mailtje om mensen daarvan op de hoogte te brengen... Dan weet je wanneer weer de site te bekijken. Wil je ook een mail ontvangen bij een update? Stuur mij een mailtje en ik voeg je toe op de mail lijst.

X
Irene

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Irene,

Fijn om te horen dat je goed aangekomen en ontvangen bent. Op mijn nieuwe werk gaat het goed en met jouw nieuwe neefje/nichtje ook! Ik ben nu op mijn werk, dus hou het even kort maar kun je mij ook op de lijst voor updates zetten? Mijn e-mail adres is saskia_denekamp@hotmail.com

Groetjes Saskia

Margot Leegwater zei

He Irene,

Fijn om te lezen dat je goed bent opgevangen en je lekker voelt. Ik wil ook op je maillijst! Groetjes, Margot