Irene in Congo

Sinds september 2009 woon en werk ik in Lubumbashi, DRC. Ik werk met de terugkerende vluchtelingen (gevlucht naar Zambia en Tanzania) en probeer er voor te zorgen dat zij kunnen reintegreren in de Congolese samenleving in het algemeen en in het noord-oosten van Katanga in het bijzonder. Hieronder kun je lezen wat ik meemaak.

maandag 21 april 2008

Foto's!




Ik heb gelukkig een hele intelligente princessezus in Kampala zitten die bedacht dat ze foto's ook via een internet pagina aan mij kon geven! Dus hier zijn de eerste foto's van m'n feest. Waarschijnlijk lang niet zo leuk voor jullie om te zien als voor mij... maar wilde ze toch op het net zetten. Kun je de gezichten zien bij al die verhalen van mij! Ach en het geeft een goede impressie van het feest.



Leah, Matt en Kadir




Stefano, Ik, Mozes, Maureen, Collin en Anne



Matt en ik en Isaac op achtergrond



Geen feest zonder dansen!


Verassing! Staat Mo opeens op de stoep..


Jeeh een kadootje!

Collin en ik



Ik bij de zelfgebakken verjaardagstaarten.

De chocolade met hagelslag was m'n verjaarskado van Kersti!



Een hele blije Irene!



Alex, ik en Maureen

Stefano, de Byumba Italiaan en Nick


Misschien kan ik vanaf deze hoek wel mooie foto's maken?



Oh zo stoere mannen


Ik en Yaya


Maureen en Isaac



Even bij komen van al dat gedans

Ik, Mutoni, Maureen, Sylvie


Ach ja als je moe bent dan laat je je niet afschrikken door een beetje muziek en feestgedruis.

Geen opmerkingen: