Irene in Congo

Sinds september 2009 woon en werk ik in Lubumbashi, DRC. Ik werk met de terugkerende vluchtelingen (gevlucht naar Zambia en Tanzania) en probeer er voor te zorgen dat zij kunnen reintegreren in de Congolese samenleving in het algemeen en in het noord-oosten van Katanga in het bijzonder. Hieronder kun je lezen wat ik meemaak.

dinsdag 20 oktober 2009

Goma en Kigali


Collega's voor het hotel waar we verbleven in Goma

Echo vliegtuig op landingsbaan in Moba


Ik op z'n netjes voor de High Commissioner



Mr High Commissioner himself





Even in Rwanda!!! weerzien met vrienden!






Leah en Flabergasting (aka issac)




Sandra, Sonya, Rinske en Paula



Cady en Ik







Ik en Alex






Ik, Yvan en Henry (van de wereld beroemde KGB, nee niet de geheime dienst maar de band Kigali Boys)








Geen opmerkingen: