Irene in Congo

Sinds september 2009 woon en werk ik in Lubumbashi, DRC. Ik werk met de terugkerende vluchtelingen (gevlucht naar Zambia en Tanzania) en probeer er voor te zorgen dat zij kunnen reintegreren in de Congolese samenleving in het algemeen en in het noord-oosten van Katanga in het bijzonder. Hieronder kun je lezen wat ik meemaak.

woensdag 29 juli 2009

Kom met mij borrelen eind Augustus

Begin september ben ik voor een weekje in Nederland! Ik heb zoals al eerder gezegd niet heel veel tijd maar zou wel graag iedereen willen zien! Daarom zal ik op zaterdag 29 augustus een borrel organiseren voor iedereen die tijd en zin heeft. Waarschijnlijk installeer ik mij ergens op een terras eind van de middag en blijf ik daar tot eind van de avond. Als het mooi weer is wellicht aan het strand, bij slecht weer ergens in een kroeg in Amsterdam.

Zou leuk zijn jullie allemaal te zien dus houd de datum vast vrij in je agenda!

Geen opmerkingen: