Irene in Congo

Sinds september 2009 woon en werk ik in Lubumbashi, DRC. Ik werk met de terugkerende vluchtelingen (gevlucht naar Zambia en Tanzania) en probeer er voor te zorgen dat zij kunnen reintegreren in de Congolese samenleving in het algemeen en in het noord-oosten van Katanga in het bijzonder. Hieronder kun je lezen wat ik meemaak.

dinsdag 25 november 2008

Kigali by night

Hier een aantal random foto's van uitgaan en vrienden in Kigali. Daarnaast gisteren 2 blogs gepost over HIV en een over Congo.

xx




Leah, Mat, Amity, ik, Nicola en Serge



Amity en ik





Ik en Supertall (what's in a nickname..)



De uitsmijters van KBC



Ik en daddy




En alweer m'n arm in beeld terwijl ik zelf foto maak.. Guiseppe de Byumba italiaan en ik.





Ik en Shakila... en hier spreken ze de l als een r uit! Het is echt waar.. heb het op haar ID kaart gezien. Een van de vele prostituees die in KBC rondlopen vooral op zoek naar Muzungu mannen



Collin en ik, ach ja mooie arm heb ik toch




Andere byumba italiaan, Stefano





Ik, Leah en Mesfrin (of zo) eigenaar van ethiopisch restaurant.




Hmm moet echt nog leren foto's van mezelf te maken.. per ongelukke close up van Leah en ik.

Geen opmerkingen: