Irene in Congo

Sinds september 2009 woon en werk ik in Lubumbashi, DRC. Ik werk met de terugkerende vluchtelingen (gevlucht naar Zambia en Tanzania) en probeer er voor te zorgen dat zij kunnen reintegreren in de Congolese samenleving in het algemeen en in het noord-oosten van Katanga in het bijzonder. Hieronder kun je lezen wat ik meemaak.

maandag 6 oktober 2008

Fotos van Giseyi Girls weekend


Flower girls!

Zie je wel.. Leah en ik zijn niet een persoon, er zijn echt 2 muzungus in het kamp.. Probeer dat maar eens aan de kindjes uit te leggen.

Kersti

Ik en Leah



Leah, Kersti en ik

Kersti, Leah en ik


Leah

Ik, Kersti en Leah

Kersti

1 opmerking:

Anoniem zei

Heej Irene,

ik zit nu op mn werk en ben een beetje gaar....dacht: laat ik Irene's weblog nog een keertje bekijken. Toevallig heb je er ook vandaag nieuwe foto's op geplaatst. Leuk!
Toch raar dat jij nog steeds daar bent en ik niet meer. Zeker als ik die foto's zo zie.
Maarrr, er is een kans dat ik begin volgend jaar naar Oeganda, Kenia of Tanzania ga (of alle 3)! Als dat zo is, en dat hoop ik snel te weten, dan zal ik zeker proberen om even langs te komen. Ik hou je op de hoogte!

X...Laura